Over ons
SENS administratie- en advieskantoor is gevestigd in een monumentaal pand in het centrum van Assen.
SENS richt zich zowel op het bedrijfsleven als op de particuliere klant. Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden kan een tijdrovende klus zijn. En tijd, tijd is iets wat u waarschijnlijk niet altijd heeft. SENS kan uw partner zijn voor het uitvoeren van uw administratieve werkzaamheden en het geven van advies op financieel vlak. U kunt bij ons terecht voor uw dagelijkse administratie, maar los daarvan ook als u bijvoorbeeld één keer in het jaar uw administratie wilt laten uitbesteden. Daarnaast kan SENS u adviseren en begeleiden bij verzekering- en financieringsaanvragen en automatiseringsvraagstukken.
SENS heeft voor u als potentiële klant alvast de vier voordelen op een rijtje gezet:
– Vast aanspreekpunt; al uw administratief gerelateerde werkzaamheden kunnen door ons worden verzorgd*
– Uw administratie kan ter plekke worden verricht
– Tariefstructuur: vast of variabel
*Het is mogelijk dat SENS bepaalde werkzaamheden laat uitbesteden aan een externe specialist.
Onze expertise
Om voor u als klant een duidelijk en helder overzicht te houden in onze werkzaamheden, heeft SENS onderin benoemt op welke vlakken wij u van dienst kunnen zijn:
– Verwerken van de administratie
– Aangiften: Omzetbelasting, loonbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting
– Opstellen: Jaarrekeningen, tussentijdse balans, winst- en verliesrekening, publicatiestukken voor de KvK, een ondernemingsplan, begrotingen en budgeten
– Verzorgen: Loon- en financiële administraties
– Beheer van debiteuren (incl. aanmanen) en crediteuren
– Startersbegeleiding
– Aanvragen van beschikbare subsidies
– Kiezen van geschikte rechtsvorm voor uw onderneming